Saturday 22 October 2011

yierra jay ♥


assalamualaikum
haa. nampak tak gambar kat atas tu ? tu siti munirah.dia ni memg crazyteenage laa.
excident tahu. naik moto smpai tak ingat dunia. bak kate muhammad einad XD
memg mengong je pompuan ni. aku dah risau dah. nak je aku ketuk pale kau yie, naik moto tak berhati-2.
nasib moto tu bawah kenderaan tu. kalau kau bawah tu? aish. tu laa ingat aku lagi. tu makan dia XD
woiwoi. kau jgn ngengada bawak moto macam MAT REMPIT. yie gilaa :D
btw. now dia dah "kaki makin bengkak, makin hitam kebengkakkan" woii yie. tahu tak bahaye ? lol
"and kemungkinan akan duduk diatas kerusi roda" pale otak kau. cne nanti aku nak bawak kau g jenjalan ? 
nanti cane nak main dodgeball ,futsall lagi? kau jalan nanti macam mane gilaa? jgn buat aku risau aa sayangss.
loveyousitimunirah♥
the end
lot of love
nabila ariffen

No comments:

Post a Comment